Reklamace a vrácení zboží
Zakoupili jste zboží na našem e-shopu www.jabadaba.cz a neodpovídá vašim představám nebo chcete zboží reklamovat?
Abychom pro vás mohli zajistit správný průběh reklamace nebo vrácení zboží, je nutné dodržet následující postup. Ani v jednom případě nám prosím nezasílejte zboží na dobírku, takovou zásilku nemůžeme přijmout.
Zboží zakoupené v českých kamenných prodejnách Hamleys je možné reklamovat či vracet pouze v našich kamenných prodejnách.
Níže uvedené informace nejsou plným zněním Všeobecných obchodních podmínek. Jakékoli případné nejasnosti se budou řídit právě Všeobecnými obchodními podmínkami.
Pro vaše pohodlí jsme ale připravili několik bodů, které považujeme za důležité, aby reklamace byla vyřešena co nejrychleji a k vaší spokojenosti.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ – ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY VE 14DENNÍ LHŮTĚ
KDO MÁ/NEMÁ PRÁVO OD KUPNÍ SMLOUVY ODSTOUPIT:
Kupující má dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží.
Výjimky: podle § 1837 občanského zákoníku není možné mimo jiné vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, nebo zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.
Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující.
PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
- zboží je nepoužité (použité nelze vrátit)
- zboží je nepoškozené (poškozené nelze vrátit)
- je zabalené v původním obalu. Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto máme právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží do původního stavu. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
Na zásilku uveďte následující adresu:
www.jabadaba.cz - VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Mailstep Hala D2
Do Čertous 2760/10
19000 Praha 9 – Horní Počernice
VRÁCENÍ PENĚŽNÍCH PROSTŘEDKŮ:
Prodávající vrátí kupujícímu nejpozději do 30 dnů od vrácení zboží všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, bankovním převodem.
Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
REKLAMACE
JAKÉ ZBOŽÍ JE/NENÍ MOŽNÉ REKLAMOVAT:
Je možné reklamovat zboží, u kterého se v době záruky vyskytla vada.
Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem.
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, přirozeným stárnutím, změnou barvy, nevhodným uskladněním a ošetřováním, neopatrnou dopravou a neopatrnou manipulací, hrubým zacházením nebo používáním k jinému účelu než k tomu, ke kterému je výrobek určen.
Zjevné vady a nekompletnost zboží je nutno reklamovat ihned po převzetí zboží.
JAKÉ DOKUMENTY PŘILOŽIT:
- vyplněný reklamační formulář
Pro hladký průběh reklamace prosím zašlete fakturu a formulář i na email info@jabadaba.cz.
KAM ZBOŽÍ ZASLAT:
Na zásilku uveďte následující adresu:
www.jabadaba.cz - REKLAMACE
Mailstep Hala D2
Do Čertous 2760/10
19000 Praha 9 – Horní Počernice
VYŘÍZENÍ REKLAMACE:
Do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží vás vyrozumíme o způsobu vyřešení reklamace (přijetí/nepřijetí reklamace, výměna/oprava zboží). Pokud bude reklamace oprávněná, neběží po dobu, kterou nemůžete zboží užívat, lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba.
Náklady na zaslání zboží k reklamaci nese kupující. Při úspěšném uplatnění reklamace má kupující nárok na jejich vrácení, a to ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu, který prodávající nabízí.
Identifikace prodávajícího:
Inexad s.r.o.
IČ: 28958055
DIČ: CZ28958055
se sídlem: Na příkopě 854/14, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha
zapsané u Městského soudu v Praze,
spisová značka: C 155831/MSPH