Reklamace a vrácení zboží

Dostali jste dárek, který vám nevyhovuje nebo chcete zboží reklamovat? Abychom pro vás mohli zajistit správný průběh reklamace nebo vrácení zboží, je nutné dodržet následující postup. Ani v jednom případě nám prosím nezasílejte zboží na dobírku, takovou zásilku nemůžeme přijmout.

Níže uvedené informace nejsou plným zněním Všeobecných obchodních podmínek - najdete ZDE. Jakékoli případné nejasnosti se budou řídit právě Všeobecnými obchodními podmínkami.
Pro vaše pohodlí jsme ale připravili několik bodů, které považujeme za důležité, aby reklamace byla vyřešena co nejrychleji a k vaší spokojenosti, byť nás mrzí, že to jsme se společně do této situace vůbec dostali - ale i takový je život!
Reklamace

Identifikace prodávajícího: 

Inexad s.r.o.
IČ: 28958055
DIČ: CZ28958055
se sídlem: Na příkopě 854/14, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha
zapsané u Městského soudu v Praze,
spisová značka: C 155831/MSPH   
Zboží, u kterého se v době záruky (24 měsíců od zakoupení zboží) vyskytla vada, zašlete k reklamaci na adresu Mailstep Hala D2, Do Čertous 2760/10, 19000 Praha 9-Horní Počernice.
K zaslanému reklamovanému zboží prosím přiložte fakturu dané objednávky a vyplněný vzorový formulář pro uplatnění reklamace. Pro hladký průběh reklamace prosím zašlete fakturu a formulář i na email info@jabadaba.cz. Reklamaci lze vyřídit i bez formuláře, abychom ji však mohli vyřídit, je spolu s reklamovaným zbožím potřeba zaslat:

  • Číslo objednávky, resp. pokud jej nemůžete najít, tak co nejpřesněji popsat, kdy nákup proběhl, jak byl zaplacen a doručen, abychom to mohli dohledat
  • Popis závady na reklamoveném zboží
  • Preferovaný způsob vyřešení reklamace
  • Kontaktní údaje kupujícího
Do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží vás vyrozumíme o způsobu vyřešení reklamace (přijetí/nepřijetí reklamace, výměna/oprava zboží). Pokud bude reklamace oprávněná, neběží po dobu, kterou nemůžete zboží užívat, lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba.
 
Pokud se vada projevila v době šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
 
Náklady na zaslání zboží k reklamaci nese kupující. Při úspěšném uplatnění reklamace má kupující nárok na jejich vrácení a to ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu, který prodávající nabízí.
 
Vrácení zboží (Odstoupení od smlouvy)
Zakoupené zboží nám můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí, dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká.
Pro rychlé vyřízení doporučujeme, aby vrácené zboží splňovalo následující podmínky:
  • zboží je nepoužité (použité nelze vrátit)
  • zboží je nepoškozené (poškozené nelze vrátit)
  • je zabalené v původním obalu, bez původního obalu zboží nemůže být znovu prodáno jako nepoužité
  • k zásilce je přiložena faktura, bez faktury nejsme schopni propojit vrácené zboží s konkrétní objednávkou a vrácení uznat

Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující
Prodávající vrátí kupujícímu nejpozději do 14 dnů od vrácení zboží všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Výjimky: podle § 1837 občanského zákoníku není možné mimo jiné vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, nebo zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.
Adresa pro přijímání zboží vrácené z důvodu odstoupení od smlouvy je Mailstep Hala D2, Do Čertous 2760/10, 19000 Praha 9-Horní Počernice.