Reklamace a vrácení zboží

Dostali jste dárek, který vám nevyhovuje nebo chcete zboží reklamovat? Abychom pro vás mohli zajistit správný průběh reklamace nebo vrácení zboží, je nutné dodržet následující postup. Ani v jednom případě nám prosím nezasílejte zboží na dobírku, takovou zásilku nemůžeme přijmout.

Níže uvedené informace nejsou plným zněním Všeobecných obchodních podmínek - najdete ZDE. Jakékoli případné nejasnosti se budou řídit právě Všeobecnými obchodními podmínkami.
Pro vaše pohodlí jsme ale připravili několik bodů, které považujeme za důležité, aby reklamace byla vyřešena co nejrychleji a k vaší spokojenosti, byť nás mrzí, že to jsme se společně do této situace vůbec dostali - ale i takový je život!

Reklamace


Identifikace prodávajícího: 

Inexad s.r.o.
IČ: 28958055
DIČ: CZ28958055
se sídlem: Na příkopě 854/14, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha
zapsané u Městského soudu v Praze,
spisová značka: C 155831/MSPH   

Zboží, u kterého se v době záruky (24 měsíců od zakoupení zboží) vyskytla vada, zašlete k reklamaci na adresu Mailstep Hala D2, Do Čertous 2760/10, 19000 Praha 9-Horní Počernice.

K zaslanému reklamovanému zboží prosím přiložte fakturu dané objednávky a vyplněný vzorový formulář pro uplatnění reklamace. Pro hladký průběh reklamace prosím zašlete fakturu a formulář i na email info@jabadaba.cz (reklamaci vyřídíme i bez toho, ale pomůžete jí tím urychlit)

Do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží vás vyrozumíme o způsobu vyřešení reklamace (přijetí/nepřijetí reklamace, výměna/oprava zboží). Náklady na zaslání zboží k reklamaci nese kupující. Při úspěšném uplatnění reklamace má kupující nárok na jejich vrácení.

Bez vyplněného formuláře pro uplatnění reklamace nemůžeme zboží reklamovat!

Vrácení zboží 

Zakoupené zboží nám můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí, dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Pro rychlé vyřízení doporučujeme, aby vrácené zboží splňovalo následující podmínky:

  • zboží je nepoužité (použité nelze vrátit)
  • zboží je nepoškozené (poškozené nelze vrátit)
  • je zabalené v původním obalu, bez původního obalu zboží nemůže být znovu prodáno jako nepoužité
  • k zásilce je přiložena faktura, bez faktury nejsme schopni propojit vrácené zboží s konkrétní objednávkou a vrácení uznat

Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující. Prodávající vrátí kupujícímu zaplacenou částku nejpozději do 14 dnů od vrácení zboží.

Výjimky: podle § 1837 občanského zákoníku není možné mimo jiné vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, nebo zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.

Zboží, do 14 dnů od převzetí chcete vrátit zašlete na adresu Mailstep Hala D2, Do Čertous 2760/10, 19000 Praha 9-Horní Počernice.

Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte. Více informací